Website laten maken door miss business marketingbureau

DE BUSINESSBLOG WAAR JE ECHT IETS AAN HEBT

We zijn bij Miss Business altijd eerlijk. Daarom hebben we op deze pagina geen bla bla-verhaal over dat we graag onze kennis met je delen middels onze blog en zo. Natuurlijk willen we je voorzien van handige social media tips, maar we schrijven deze blogs ook om de content op deze website met regelmaat te verversen, zodat we SEO-technisch gezien goed vindbaar blijven in Google. Daarnaast kunnen we met deze blogs onze expertise laten zien, zodat jij overtuigd raakt van onze kennis en kunde. Eerlijk he?

 

Overigens zijn deze redenen ook precies de redenen waarom jij zou moeten bloggen of het door ons zou moeten laten doen. Have fun reading!

Emailmarketing? Is dat niet een beetje old-school? ‘Sinds de AVG kunnen wij er niks meer mee, we mogen niemand meer mailen’. Nope, zéker niet! Je zou het misschien niet verwachten, maar van alle marketingmiddelen heeft emailmarketing nog steeds het hoogste conversiepercentage! En is dat niet......

We horen je al denken: ephemeral content?! Jazeker, ephemeral content. Je kent het wel, die berichten die maar tijdelijk te zien zijn. Die berichten in de Stories van Instagram, Facebook, Snapchat en YouTube die iedereen wil zien omdat mensen nu eenmaal niks willen missen. In......

Afgelopen week hoorden wij: ‘Niemand kent dit bedrijf beter dan wij, waarom denken jullie dat jullie onze social media beter kunnen runnen dan wij?’ Je snapt dat we de kans hebben gegrepen om dat haarfijn uit te leggen. En omdat we jou niet in het......

De termen pushmarketing en pullmarketing zijn veelgebruikte termen in de marketingwereld. Dit heeft allemaal te maken met het feit dat bedrijven hun pushmarketing zoveel mogelijk in pullmarketing willen transformeren. Als bedrijf wil je natuurlijk dat klanten zoveel mogelijk tot jouw product en merk aangetrokken zijn......

Marketing, een klein woord met grote omvang. Zoiets als Superman zeg maar. Marketing is alles dat je als bedrijf doet om de verkoop van producten of diensten te bevorderen. Een goede marketingactie verdient zichzelf altijd terug, maar het bedenken ervan kan een uitdaging zijn. Voor......

Je ziet ze overal: social media influencers. Ze willen graag je producten of diensten promoten onder hun duizenden fans, maar willen daar natuurlijk wel iets voor terug.. Zijn ze ook zo handig voor jouw bedrijf als ze lijken? En is jouw bedrijf geschikt voor deze......

Op hoeveel websites kom jij met regelmaat waar je ècht blij van wordt? Hoeveel social content laat jou schateren? Ja, that’s food for tought he… Waarom wordt er zo weinig humor gebruikt in business? We zien de ene na de andere saaie website, langdradige offertes......

Heb jij je wel eens afgevraagd wat het resultaat is van jouw online activiteiten? Je hebt een mooie website, post braaf meerdere keren per week op social media en stuurt elke maand een nieuwsbrief. Goed man! Maar even serieus: hoeveel omzet haal je daar uit?......

Google ranking en SEO, het lijkt soms wel een sappig moddergevecht om met de relevante trefwoorden aan de top te staan van de eerste Google pagina. Maar hoe werkt die Google ranking nou eigenlijk? Wat moet je doen op je website qua SEO hoog te......

We weten het: je hebt al tig keer te horen gekregen dat een bedrijfsblog goed zou zijn. Je hebt misschien ook al een paar blogs geschreven of laten schrijven, maar om dat nou een paar keer per week te doen, dat klinkt niet zo aantrekkelijk.......

Een van de nieuwste online marketingkreten is: de zero moment of truth. Voorheen werden enkel de first, second en third moment of truth gebruikt. Deze moments of truth markeren de momenten waarop een klant met jouw merk, bedrijf, producten en werknemers in contact komt. Klanten......

We know for sure: vrouwen en online business zijn gewoon een geweldige combinatie. Waar dit vak lang is gedomineerd door mannen, zien we steeds meer vrouwelijke professionals die het geweldig doen en bedrijven met vrouwen in de top die waanzinnig groeien. En nee, dit wordt......

Je herkent het vast wel. Je hebt een leuke handtas gespot op een website en daarna zie je die tas overal! Of je nou op YouTube, Facebook en Instagram zit of een nieuwswebsite of forum leest. Spooky he? Alsof je non-stop in de gaten gehouden......

Vol trots laat de directeur de nieuwe website zien. Wát is hij gaaf geworden zeg! Maar 6 maanden na de lancering is de website niet gestegen in Google, vallen de ingevulde contactformulieren in aantallen tegen en is de euforie ver te zoeken. Herkenbaar? Wij vertellen......

Hashtags, wie kent ze niet. Jij gebruikt ze toch wel onder elke Instagrambericht he?! Ja? Mooi! Want wie zit er tegenwoordig NIET op Instagram? Hashtags kunnen gebruikt worden om nieuwe klanten en nieuwe relevante volgers te trekken via Instagram. Met andere woorden hashtags zijn voor......

‘Don’t sell it, storytell it’ is een uitspraak die we steeds vaker doen als het aankomt op social media. Als bedrijf moet je steeds meer uit de kast halen om echt persoonlijk en onderscheidend te zijn en dat kan lastig zijn. Daarom geven we je......

ls je deze blog leest dan ben je waarschijnlijk verantwoordelijk voor het beheren van de social media kanalen binnen jouw bedrijf en loop je met regelmaat tegen een sociale muur op rondom content creatie. Wat ga je plaatsen? Waarom komen er zo weinig reacties? Hoe......